luni, 7 februarie 2011

Laura (II)


10 comentarii:

  1. Fotografia nu e o pasiune rar intalnita...Ti-as sugera sa mai citesti si sa inveti sa aplici ceea ce ai citit. Ai incadrari care lasa de dorit, in unele poze apar obiecte care nu au ce cauta acolo. Invata sa faci fotografii, si nu poze. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alexandra Mersi frumos pentru critica aspra pe care mi-ai adus-o si ca ma incurajezi mult. Mersi si de uraarea de bine. Cred ca nu suntem toti la fel de experimentati si imi cer scuze personal ca nu reusesc sa multumesc pe toata lumea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alexandra Inca citesc, si invat, o sa incerc sa pun in apicare mai clar ceea ce am citit!
    Dar tu de unde ai invatat atatea, si ce ai realizat?.. un portofoliu ai ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa vezi comentu Alexandra daca tot ai inceput sa critici nu poti sa ne arati niste ,,fotografii" facute de tine asa sa ramanem uimiti, ca ai criticat de parca ai avut mii de expozitii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca nu "te-ai ambalat" la ce am scris. Jorj, nu ma cunosti, nu stii cine sunt. Asa ca mai bine nu comenta. Nu te baga unde nu iti fierbe oala, omul a inteles ce avea de inteles si nu e cazul sa-i fii avocat. Si da, am avut expozitii si si concursuri castigate. Critica nu era pentru tine, oricum nu esti in stare sa gasesti ceva constructiv in ea. Daca ai chef de discutii le putem purta fata in fata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar ii o idee buna sa vorbim ,,fata in fata",de de unde esti? Stam la o poveste ca trebuie sa mai invat niste tehnica:D.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu practic pusul fotografiilor pe internet, sunt de moda veche si prefer alte metode. Jorj, voi incerca sa imi fac vreme si pentru tine, desi am deja 2 omuleti de 12-13 ani ca si tine de ingrijit. Si tehnica o inveti in alte feluri,dar mai intai invata ca o critica e spre bine si inseamna ca cineva chiar se uita la ce faci. Si cu urmatoarea expunere a fotografiilor mele va invit, ca sa "va razbunati" cu critici.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alexandra Multumim de invitatie, daca o sa fie facuta, o sa particip cu mare drag, pentru ca vreau sa invat ceva! (si ca sa nu se mai scrie comentarii aiurea pe blogul meu, nu avem nici unul 12-13 ani :) )
    O zi buna va urez si mai astept critici constructive:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar as veni si eu cu cea mai mare placere la o expozitie de a ta, cand e? si unde?

    RăspundețiȘtergere